despre munte si fericire


Azi ascult muzica folc si ma apuca nostalgia si melancolia, si mai ales dorul de munte…

Cand am fost asta toamna in Piatra Craiului m-am simtit mai aproape de firea lucrurilor. Muntele e un prieten cinstit. Oamenii sunt acolo salbatici, in elementul lor. Fitele sunt de prisos acolo.

Mi-aduc aminte, am intrat in camera din cabana de la Curmatura si am exclamat: „arata la fel ca si casa celor 7 pitici!”  Imediat am  observat  si etichetutele: „Alba ca Zapada”, „Mikey Mouse” si celelate nume ale piticilor si ale altor personaje de desene animate…Pe munte se intalnesc oameni care cauta libertatea. Unii ar putea spune ca e escapism, evadare din jungla urbana care rataceste sufletele..Este. Dar eu o vad ca pe o intoarcere la natura adevarata a lucrurilor, o intoarcere la sine.

Pe munte sant mai aproape de mine. pe munte sunt fericita,  atunci cand urc pe poteci si printre pietre si am un cer senin deasupra, nimic altceva nu imi mai trebuie. pe munte ma simt acasa, desi poate e prima oara cand calc in locurile acelea…

De ce o fi atat de greu sa ne zmulgem din rutina si paienjenisul in care stam permanent?

De ce te simti atat de bine dupa ce alergi, si totusi atat de greu ajungi intr-un parc. Tot cauti motive gen: nu am adidasi potriviti, nu am tricou cu bustiera, nu am ….ce nu ai frate? mi-aduc aminte cum alergam inainte in niste tenisi pe care acum nu prea i-as mai lua in picioare…tare fandositi am mai devenit…orice scuza e buna pentru a refuza viata…

Da. Acum ma duc sa fac prajiturica de nuci cu piersici..asta e din ciclul: „Vreau sa slabesc” 🙂

si apoi in parc, si apoi la cafele pe Lipscani..o dulce zi de duminica:)

ia, mai stiti cum era aia: „Cand stateam pe pat de flori…si aveam perna de nori…tu stateai la pieptul meu..si credeai ca sunt un zeu…”

http://www.trilulilu.ro/otomanul90/a5d451352e4874

am ascultat-o azi pe repeat de muuuulte ori. Oi fi indragostita, cine stie? 🙂

Lasă un răspuns

