cuvantul magic: ghici, ghici……:)


plec intr-o binemeritata VACANTA!!!

nu am avut un concediu adevarat niciodata. Nici acum nu voi avea in sensul in care mi-as fi dorit sa vad si alte locuri, in afara de a merge acasa. DAR.

vor fi 2 saptamani fara telefon, in care imi voi vizita prietenii, in care voi munci cat pentru toata vara, la vopsit si varuit, ca asa tre sa fie o fata-gospodina…sa mai puie si mainile la munca…nu doar capul:)
o sa fie cam obositor si cum eu mi-s mai nou cam fandosita, nu o sa fie chiar usor…dar ce bine ca plec!

am sa ma intorc prin Iasi, sa mai pun cateva raze de soare pe mine, sa imi vad prietenii lasati acolo, sa ma plimb pe stradutele si in magazinele mele aproape „de suflet” (ei….o femeie are si asa ceva 🙂 )

Imi doresc in vacanta asta sa adun lumina in suflet…bucurie, liniste, satisfactia de a fi facut ceva bun pentru oamenii dragi. Ajunge atata egoism, atatea capricii satisfacute care nu incalzesc pe nimeni:)

mi-i dor sa aduc bucurie cuiva prin simpla mea prezenta, prin gesturi si fapte mai mici, mai mari. Cum zicea cineva, ca cea mai buna reteta de a fi fericit, este sa aduci bucurie altora.

Vroiam o vacanta intr-o liniste albastra, eu si marea…vroiam sa ma insingurez psihic si fizic de oameni, ocupatii si pereti. Vroiam un petec de cer liber si sa am timp sa ma reconsider, in loc sa ma desconsider (parazitii au zis asta, scurt si la obiect)

voi avea zilele mele de amorteala senina la Iasi.

Mai tineti minte cum miroase Ias-ul in septembrie (in restante)? A toamna, a emotii, a frunze cazute….a noi inceputuri….Toamna intotdeauna ma strange putin din umeri. Toamna la noi in camine mirosea a var si a noi cunostinte:)

foi de xerox, mapa pe care cand am terminat facultatea o mai purtam din reflex, buzunarele pline cu creion, radiera, ruj, chei…ei, si orice alte chestii imperios necesare pentru care orice fata normala avea o geanta…la mine buzunarele erau numai bune:)

studentie, dulce poezie:)

mai povestesc….am in nari mirosul de toamna. Nu am in schimb cuvintele potrivite pentru a desena strangerea de inima din fiece inceput de an universitar. Parca in fiecare an se deschidea o poarta pentru o poveste noua…

2 gânduri despre &8222;cuvantul magic: ghici, ghici……:)&8221;

Lasă un răspuns

