intuitie sau „cred ce-mi place”?


intuitie sau autoamagire?

Fetele cochetele…ia ziceti voi, de cate ori buna prietena Intuitie – o tanti care pretinde a le sti pe toate, vazute si nevazute, nu v-a dat coate si nu v-a clipit smechereste din ochi: „stiu eu ce stiu!, ai sa vezi!” Zicea cineva ca asta ar fi diferenta majora intre Cele Frumoase si Cei Puternici: empatia, concluziile bazate pe emotii si pe ce pluteste in aer, in aceeasi masura ca si pe fapte.

Eh, uite tanti Intuitie imi canta de ceva vreme in urechi. Ba de bine, ba de rau…binele si raul fiind parti ale aceluiasi intreg, sa ne intelegem:)

Imi zice sa ma opresc. O ascult. Dar eu hotarasc cat stau. Ca viata nu sta…

Lasă un răspuns

