Azi m-am indrăgostit de mine…azi cuprind că îmi sunt dragă…picioarele, mâinile, pielea smeadă, obrajii moi…azi m-am gasit şi demult aşteptam şi căutam întâlnirea asta. Sunt tot timpul aici pentru mine şi sunt cel mai bun lucru care mi se putea întâmpla…aşa cum dăruiesc mângaiere bună altora, îmi dau şi mie…aşa cum ascult de alţii, ascult şi de mine…aşa cum ajut pe cei dragi mie, aşa ma ajut şi pe mine…Sunt aici,nu plec. Îmi pare tare bine că te-am găsit.

ştii cum e cand în faţa ochilor tăi vin dintr-o parte şi alta valuri care rad gândurile înnainte de a prinde grai…cum totul e o ceaţă moale şi albă, ca vălurile femeilor din Maroc în bătaia vântului…

bine ai venit, iubita.

Un gând despre &8222;&8221;

  1. Pingback: învăţ să mă dezvăţ: perfecţiunea. « viata ca o floare de iasomie

Lasă un răspuns

