just an almost perfect day


azi am jucat mima in Herestrau!!!!

Cu niste pusti de 20-22 de ani, care nu se multumeau sa mimeze exact cuvantul…Se lasa Dom’le cu povesti, cu desfasurari de forte! 🙂

o…dar ce dor imi era:)

altceva? Revazut sweet child cunoscut in Sighisoara. O sa fie numai bun…peste un an, doi sau no…ce mai… e bun si acuma 🙂

Tot azi am vazut vre-o 4 veverite adunate la o sueta intre gagici sub un copac in Herestrau…

o zi mai buna decat altele.

In substantive: dimineata-reintalnire-cafea cu lapte-plimbare-povesti-metrou-munca-oameni noi-cismigiu-mima-ras cu pofta-povestit aici

un pic de substanta ar mai trebui? Continuitate si scop? Sunt de acord. O fi parte a unui tablou mai mare ale carui piese le strang. Nu stiu inca ce sa fac cu toate, dar sunt recunoscatoare pentru ele. Si recunostinta e peste hartii si chiar peste ganduri. Sunt zen….si am norisorul meu roz cu violet pe care ma mai sui in cate-o seara si ma legan asa….apoi cobor iar. Certainly a dreamer.

Lasă un răspuns

