….


am fost prezenta azi la unul dintre concertele pe care le-am „frecventat” toata copilaria mea uitandu-ma pe TVR

Concert dedicat Bucurestiului de ieri si azi, cu Orchestra Radio si cam cele mai frumoase voci ale Romaniei de azi

Arsinel, Andra, Paula Seling, Temisan – frumos barbat :), Monica Anghel, Nelu Ploiesteanu, mari actrite si actori si chiar o Maia Morgenstern cantand gutural si nemteste in acelasi timp…nu chiar cea mai buna combinatie…dar oh well, dupa asta a cantat asa duios despre fereastra cu o pisica si 2 fete frumoase ca am iertat-o 🙂

ma gandeam ca nici una din optiunile posibile de a-mi petrece seara asta nu mi-ar fi adus mai multa bucurie.

Si curios, de data asta a fost mai mult decat o gadilare a simturilor, mai mult decat un zvacnet de peste pe un uscat relativ.

Vreau sa nu mai explic, sa nu mai desenez, sa nu mai dau explicatii false, sa nu ma mai prefac ca sunt puternica si ca nu imi pasa si vreau sa stau in liniste.

Vreau sa aud tacerea.

Lasă un răspuns

