despre cum nu-s buna de arheolog:)


un zbucium sunt.

Am fost mai multa vreme sufletul altcuiva. Am trait zi de zi dand viata, avand grija, daruind caldura. Eram ca o ciuperca si un lichen. El cu dragostea, eu cu grija. Impreuna eram un intreg.

Acel intreg nu mai e…s-a crapat, s-a uratit pana cand din multimea de cioburi care se cereau puse launloc am lipit o amintire si atat. Am refuzat sa o insufletesc din nou. Credeam atunci si cred si acum ca nu mai aveam destul suflu sa invii si sa tin vie statuia aia ciobita, nici sa o fac fericita…

Nu am…nu am pentru ca dragostea nu izvoraste de una singura..E ca un izvor ce-si ia seva din apele de suprafata…depinde de ploi, depinde de zapada, depinde de norii negri de pe cer. Si e cand mai dulce, cand mai amarui, dupa cum ii sunt primaverile si toamnele.

Azi mi s-a zis ca mi-ar lipsi:  „bucuria de a imparti lucrurile si amintirile cu cineva, bucuria de a face parte dintr-o chestie vie care sa se miste care sa dea fiori/ caldura / liniste/ groaza…, bucuria de a spune ” am facut- o si p’asta” , bucuria de a cunoaste oameni si de a imparti minunatia lumii cu ei”

Asa e.

Ador unele momente ale vietii, cand sunt surprinsa in bine!

Eu stiu ce pot. Eu stiu/sper ca pot aduce fericire si viata in ochii cuiva…da, pot…I can give you the World…

Stiu pentru ce ma rog. Ma rog sa si vad…sa nu trec pe langa. Cred ca e neomeneste sa traiesti impietrita si sa iti impui mii de restrictii. Sa iti folosesti numai unele parti, sa le inchizi pe altele. Aici sunt blocajele. Aici sunt temerile.Dar tot aici poate fi si bucuria, si imbratisarea de dimineata, si soarele prelingandu-se printre perdele, si siguranta ca ai cu cine sa faci ceva de Doamne Ajuta in viata asta.

Cap ou pas cap? 🙂

Lasă un răspuns

