alte ganduri, de pe fasia intunecata a zebrei.


Post scris a doua zi dupa Guano Apes, cand furtuna imi papase placa de retea si gasit acum la curatenia generala:)

Uite… am fost aseara la Guano Apes…era atata ingramadeala…si acelasi haotism al vietii noastre. Stiu ca natura este haotica si ca in asta este armonia ei, dar prea multa lume ratacita…in cautare de ceva care sa le intinda coardele la maxim , ca sa is dea seama ca traiesc…tot asa cum unii se inteapa sau taie numai ca sa simta ca-s inca vii. Nu este oare asta trist? Foarte trist. Un spectacol al singuratatii umane, al nevoii disperate de a face parte dintr-un grup, cu inregimentarea necesara.

Nu imi plac punkerii. Nu de cand am vazut un film de Guy Ritchie in care o mama punkerita, dupa nu stiu cate doze de drog si “fericire” isi gaseste copilul mort in patut, neschimbat de oare cate saptamani?

Nu dupa ce am avut in cercul de amici in studentia mea de la Iasi oameni iubitori de bere, iarba si muzica zgomotoasa, care acum sunt, ia ghiciti unde? Da, tot acolo.

Si prietena mea din facultate, o fata vie si plina de viata acum e slaba ca un pai, cu obrazul pamantiu, dezorientata si dezamagita si nu mai are curaj sa se mai gandeasca unde e si unde putea sa fie. Pentru ca putea fi macar unde-s cei mai multi, dar ea si imparte viata intre un job mediocru (ca nu a avut timp de scoala cand a trebuit) si un iubit dependent de “vise legale”(care, update, e cu alta acuma)

Nu dupa  ce in 2006 venind de la mare am impartit scarile de la tren cu un punker de 36 de ani esuat in  aceleasi idei adolescentine, cu parul sur si dinti lipsa, care inca se inversuna sa nu isi ia bilet si visa la o casa unde sa locuiasca cu altii ca el, sa imparta cheltuilelile – adica sa nu isi asume nimeni responsabilitatea pana la urma…

Escapism si imaturitate. Cautarea continua a placerii, fara viziune, fara scop final. Rataciri ambigue, dureroase, consumatoare de timp. Unde este armonia, unde este linistea? Lumea asta este din ce in ce mai nebuna, si din ce in ce mai putin putem sa controlam directia in care se merge.  Suntem parte a unui suvoi care curge zgomotos spre…SPRE CE?

Suntem ca niste narcomani. Drogul e “fericirea”, dar ce o fi aia? Banii? Lifestyle de vis? Fetite de ce natie vrei si la orice ora vrei? Sau baieti, dupa cheful de moment?

Suntem dusi…dusi de tot.

Mi-i scarba.

Sunt eu oare mai presus de gasca asta? Zicea cineva ca a nu te apuca de ceva nu I se pare o dovada de vointa, ci doar lasatul de ceva. Vicii adica.

Eu nu am fumat aproape niciodata. Eu nu prea beau. Eu nu prea stiu sa ma relaxez.

Sunt cateva lucruri care ma fac fericita:

–          Muzica – care ma poarta in calatorii felurite, un fel de transa, un fel de vibrare cu lumea

–          Natura –culoarea verde, armonia, aerul curat, simplitatea.

–          Oamenii cu care am despre vorbi

–          Sa stau la pieptul cuiva si sa pot zice “clipa, opreste-te”

Eu sunt cu multe pacate. Sunt egoista, sunt numai pentru mine de multe ori. Dar cum poti sa saruti picioarele cuiva, iar apoi peste cateva ore sa te intorci cu spatele si sa dormi singur? Cum poti sa vrei sa dormi singur? Scuza cu “nevoia de spatiu necesara evolutiei ca om” este un mare rahat. Eu vad FRICA de a lasa pe cineva aproape cand dormi, nu tii lucrurile sub control si esti vulnerabil. A? Asta e din ciclul “am vazut oameni mai fricosi ca mine” 🙂

Hai sa ne ascundem in noi. Loc e…. dar numai cat sa stam, sa punem lucrurile la cale, sa rumegam si sa dam afara supararile..si apoi sa iesim curati, sa ne bucuram de ce e frumos, sa radem de prostia noastra si a altora, sa nu ne mai luam asa mult in serios…sa imbratisam viata!

Am auzit azi o fraza frumoasa: „Cine nu si-a pierdut speranta este [un om] fericit!”

Lasă un răspuns

