octombrie, 4.


Si uite asa a trecut weekendul.

Am ajuns la Muzeul Satului la targul bio redus de ploaie la cateva standuri, de unde mi-am luat miere in faguri, cum mancam la bunica.

Mi-am lasat umbrela noua in metrou.

Am cautat impreuna cu o prietena o rochie pentru ea si am gasit mult kitch la preturi mari.

Am fost la sala unde m-am antrenat pe Manowar.

Bucurestiul a fost tare trist zilele astea. Cu ploaie, cu intuneric lasat devreme, cu lipsa de caldura. Se pare ca nu aici trebuia sa fiu zilele astea. Nu.

Am stat de povesti pan la ore devremi, am impletit cuvinte, am simplificat lucruri. Am baut ceai si cappucino din cani albastre.

E ceva lipsa din puzzle. Ce o fi? La joie de vivre?

Sau poate e numai toamna, toamna asta nebuna…ce-a zis ca vine, si-a venit.

Toamna te face mai laconic. Toamna vine cu chef de petrecere si rochii colorate, dar pleaca rece si gri. Toamna face curatenie si aduce melancolie. Toamna e bine sa ai o mana calda in care sa te incalzesti cand cobori Copoul.

In Bucuresti toamna e urbana si impersonala. Vezi numai ca zilele s-au micsorat si cate intr-o zi cand te uiti pe strada vezi ghinzile si castanele nematurate si observi ca niste copaci sunt deja dezbracati de frunzele ruginii. Cand? Pai in timp ce ne pacalea, cucoana…cu zile calde si insorite. Vreme trece, vreme vine…

Lasă un răspuns

