carari insorite si vant zambaret pe buze


asta am avut in weekend:)

asculta asta in timp ce citesti, is ieseni de ai mei si cu unul din ei se pare ca am si stat la bere de vreo cateva ori in celebrul Max din Tudor, loc prietenos unde multe beri s-au scurs si multe nopti s-au intrecut in povesti.

Postul totusi e despre MUNTE 🙂

un sfarsit de saptamana inceput la Sinaia si continuat in Piatra Mare. Couldn’t be more close to happiness.

Aproape, nu stiu daca si acolo. Am trait clipa, a fost frumos. Muntele toamna, padurea in strai de sarbatoare, privelisti ce iti taiau respiratia, febra musculara in muschi ce nici nu stiai ca ii ai. In plus o senzatie de serenitate care a inceput sa se destrame cand am urcat in masina sa plecam spre Bucuresti. E frumos pe unde am fost. Poate maine voi avea si poze cu gasca vesela, cu baticutul meu ochios si galben, cu cateii uriasi de la cabana, cu focul, cu Brasovul ce se vedea minunat noaptea. Adica se stie ca orice oras are un locusor de belvedere…Ei, Brasovul are ditamai platoul montan!

si acum la somn:)

Lasă un răspuns

