luna de pe cer, in varianta mileniului 3.


azi as avea ce povesti, dar nu am rabdarea de a insira povesti

asa ca las o melodie aici, nu am descoperit-o eu, dar o inserez,

unu, pentru ca e superba si poate va lumina ziua celor care o vor gasi aici,

si  doi, pentru ca reda milimetric sufletul femeii, cu dorinte ale caror  logica iti apare numai cand inchizi ochii mintii si astepti cu rabdare sa vezi cine si ce mai vorbeste in tine, ce povesti asteapta descoperite si depanate…

ce bine ar fi daca am avea o rezerva, daca am putea sa ne aruncam in hau si totusi sa nu ne prabusim, iar daca ne prabusim, sa fie pe un camp de flori….sa nu ne usture fundul si coatele…

da, stiu, n-avem. Nema. Take it or leave it (Mai este si „fake-it”).

Hai, hai sa facem……………………………

Lasă un răspuns

