despre Alina Manole


am fost sa vad luna patrata in actiune. tot ce pot sa spun  despre Alina este ca ea in sine este o luna patrata. In felul in care o femeie poate fi, am mai povestit despre asta.

Cand mi-am dat seama? Cand am auzit-o cantand singura piesa in engleza unde zicea la un moment dat „When I’ll give my heart, I’ll give it forever. Or else, I won’t give it at all”.

si uite asa, am asistat la teserea unui univers cu pitici, cu lucruri puse „aparent definitiv’ de-o parte, cu carabusi, cu declaratii de dragoste „asa si-asa” :)…cu de toate. Universul unei femei sensibile, capricioase, care a dat putin la o parte perdelele….mi-a placut la Alina Manole. S-a cantat si lumea stia versurile, s-au facut minicoregrafii, s-a ras, s-au aprins luminile pentru ca sa ne vedem unii pe altii in ochi.

La muzeul Taranului Roman am fost pentru prima oara…nu m-am ratacit,am uscat mi-au placut atmosfera boema, toaleta pictata, placinta cu mere si sirop….

Alina Manole seamana cu Eva Cassidy. Aceeasi voce blanda, rezistenta, aceeasi amprenta personala bine pusa, si pun pariu, aceeasi atmosfera magnetica creata in jur.

se adunasera multe ganduri cat eram acolo….dar acum li-i somn si lor.

nu cer decat un petec de cer liber si sa am timp sa ma reconsider, in loc sa ma desconsider.

Lasă un răspuns

