Tu ai un crin pe umărul stâng?


hai să vorbim, despre singurătate ca şi stigmat social.

Aseară am fost la nunta şefului meu. Frumos, cu toate obiceiurile, deşi sunt amândoi oameni mari, cu copii mari.

Aşa. La intrare, fain frumos, hostess-e puse acolo să te îndrume în direcţiile strategice ale serii: masă, bar si wc.

Îmi zic numele, mă caută repejor pe listă. Acolo – numele, urmat de o paranteză  – (singură)

să zicem ca înteleg scopul menţiunii – număr de mărturii sau plicuri.

Totuşi mă enervează. Da, singură, şi ce dacă? What so f..ever? Ce-i aşa mare socoteală? Ce-i aşa mare insucces? De ce se presupune că nu avem creier şi continuitate decât începând cu cifra 2? Poate aşa vreau, decât să stau cu un looser sau cu cineva care mă trage înapoi sau ma face nefericită.

Ooo….26 de ani şi singură, dar totuşi frumuşică…o fi având ea ceva, altfel nu se explică.

O. şi in plus la toate obiceiul românesc de a nu se amesteca, doamne fereşte.

Cine a venit în pereche, dacă îndrazneşte să danseze cu altcineva, sa fie safe. Ca dacă nu…

o….dar, în fine, mama mea are o vorbă.cred ca luată de la bunica, ca te naşti, trăieşti şi mori singur.

Las că trece. Trec toate.

[crinul din titlu era stigmatul pentru prostituate în Franţa Evului Mediu]

2 gânduri despre &8222;Tu ai un crin pe umărul stâng?&8221;

  1. Serios, ai exagerat. Daca te-a afectat acel mic gest perfect normal atunci inseamna ca simti ca ceva nu e in regula.
    Daca strigi intr-o multime ‘bai uratule’, cei care coboara ochii nu vor fi neaparat urati, doar fara respect de sine.

    Răspunde
    • Ai si tu dreptate. Eu nu am zis ca nu trebuia sa ma intrebe, am inteles ca trebuia, isi faceau meseria. Este totusi un exemplu bun pentru felul in care ajungi marginalizata cand nu esti „in rand cu lumea” – adica maritata, in pereche, etc. Sigur ca daca esti impacata cu tine, nu te afecteaza, dar eu eram atunci si de asta am si scris…

      Răspunde

Lasă un răspuns

