aseara citeam intr-un caietel de al meu, inceput la iasi, continuat in Bucuresti, dinaintea blogului. Colorat, cu desene, plin de intamplari si ganduri nazdravane. Si stii ce am vazut? Am vazut cum m-am vindecat, zi dupa zi. Cum negru s-a preschimbat in culoare, cum plictisul s-a vazut izgonit, cum mi-am revenit la ceea ce fusesem acum cativa ani. Ce mult te poate schimba un om, dar vina nu este a lui, este a ta, ca te-ai mulat pe ceva care nu ti se potrivea si ai acceptat sa nu fii tu pentru a fi cu el.

Cand o persoana te anihileaza, nu e vina ei. El te cunoaste asa cum i te arati. Este bine sa stii sa te faci inteleasa, sa cobori, sa desenezi, dar nu e bine ca pe traseu sa te diluezi si sa te plafonezi.

Normal, cand iubesti pe cineva, il iubesti si pentru ca poti sa nu te aranjezi in fiecare zi. Socoti ca acea iubire e neconditionata. Ei, asta nu e adevarat. A te relaxa nu inseamna a te delasa. Da, fata o sa te iubeasca si daca te barbieresti mai rar, pt ca esti chiar mai sexy  neras de cateva zile…dar o camasa calcata, un zambet proaspat, un ten curat si mai ales prospetimea gandurilor, spontaneitatea, depasirea propriilor limite, explorarea impreuna…astea fac mult.

am mai zis de multe ori, dar cand cineva iti da idei, atunci acel cineva este pentru tine. Cand te simti senina cu cineva, sau dimpotriva, cand acel cineva te starneste, chiar la cearta, cand ai emotii, cand treci de la fericire la agonie, sau in cazul fericit, te sui pe norisor si stai acole cocotata 🙂  – cand cineva te face sa simti VIE – atunci acel cineva este pentru tine.

cand cineva iti deschide lumea lui si iti place la nebunie ce gasesti acolo – acel cineva e pentru tine. cand cineva te face sa iti pui intrebari si sa vrei sa fii mai bun – acel cineva e pentru tine. Cu toate viceversele enumerate sau nu.

Un gând despre &8222;&8221;

Lasă un răspuns

