Santa Baby…:)


ma gandeam ca demult, tare demult nu m-am mai sprijinit intr-un umar si sa simt ca ma pierd in el. Sa ma las sa ma pierd…

daca ma intreb eu pe mine cand ultima oara am avut incredere cu viata mea in cineva stiu tare bine care-s raspunsurile: demult, un nume propriu, niste ani scrisi cu virgula intre ei. Dar DEMULT, PREA DEMULT, e cel mai precis dintre ele. Da, gandesc prea mult si traiesc prea putin, vorbesc putin si incet si nu mentin relatii. Intre astea ma mai si codesc mereu…

dar asta sa imi fie oare pedeapsa? Singuratatea intrata pe sub piele, prin pori, pana la fiinta intima, singuratatea care terifiaza si aduce cosmaruri? singuratatea care iti zice ca nu ai pentru ce trai…doar cu ea. Stii, singuratatea se dispretuieste pe sine…ea se pretinde o nobila independenta cu sange albastru, unghii impecabile si posetuta de catifea…dar cand se sting luminile, de dupa machiaj rasare o batranica intristata care nu pune mare pret pe cuvintele sale.

Daca cedezi baricada cu baricada si te retragi rand dupa rand, vei vedea ca randuri sunt mai multe decat credeai.

E timpul sa simplificam lucrurile.

Orice femeie tinde sa acumuleze multe haine…multe, cat mai multe…pentru ea, alta in orice zi.

Dar la ce bun? Haine cat sa rupi chingile dulapului si cata golul in suflet?

Pentru ca se echilibreaza asa:) pentru ca in profunzimi ajungi mai greu, asa ca ambalajul sa fie frumos, ca el vinde, ca ce mai tura vura…pana la adancuri, ne intereseaza proeminentele:)

de fapt asta este blogul: Verbalizare. Pasuri zise, asa cum ies, nu prea pieptanate, tragi-comice, exageraturi de fimeie inainte de ciclu. Ie-te na. Ce-mi mai pasa.

Vreau asa o liniste, pana la capat. In brate, daca se poate.

Santa Baby, fa-mi si mie dorinta asta!:)

Lasă un răspuns

