post-rezolutii.


uite. a inceput anul cel nou si blogul a fost lipsit de atentie in timpul sarbatorilor, desi cu totii meritam o urare frumoasa de inceput, iar anul care pleaca avea nevoie de niste totaluri sub linie. Le-am facut, fiecare pentru sine.

Dar totusi floarea asta e un copil frumos, nu vreau s-o las sa se aseze praful peste ea. Si apoi se pare ca sunt cativa oameni care o citesc si o cauta si pe google,  desi un „semn de carte” ar fi mai simplu, nu?  🙂

Cred ca cel mai bun mod de a sfarsi mental anul este sa recunosc ca sunt recunoscatoare.

Exact asa! 🙂

Pentru ca asa sunt ades, Recunoscatoare. Pentru lucrurile bune din viata mea, pentru frumusetea din jur, pentru ca cei dragi imi sunt bine, pentru ca sunt echilibrata si ma vindec pe timp ce trece, pentru ca am parte de implinire in feluri neasteptate.

Sunt recunoscatoare mai ales Celui De Sus, anume lui ii multumesc cel mai des. Nu ii cunosc existenta materiala si nu stau sa cercetez ceea ce nu stiu sa vad, dar ca El are grija de noi este foarte clar pentru mine si stiu ca acolo trebuie sa spun multumesc.

Anul acesta, am haladuit…multisor pentru sedentara de mine, si chiar in afara calatoriilor obligatorii-benevole de sarbatori acasa.

Am facut mici nebunii. Am fost un inginer straduitor. Am fost, sper, o fiica buna, o sora si o matusica iubitoare, si nu doar in cuvinte. Am gasit un suflet frumos. Am renuntat la niste lucruri care nu-mi faceau bine. Am facut miscare (asa, pe masura lenii). Am dormit….oo, dar ce mult am mai dormit:) Am scris aici, descoperind placerea de a povesti si usurarea de a spune ceva ce aveai pe suflet. Blogul a fost mai ales reflexiv, ganduri pe marginea evenimentelor petrecute sau pursisimplu ganduri.

Anul asta, a fost prima oara cand dorinta mea de la ora 12 nu a fost una „despre mine” (ok, eu numai pe locul trei 🙂 )  Am indreptat dorinta mea de mai bine altundeva si daca o fi vreun pic de magie in asta, ce bine ar mai fi!

In anul care vine Va doresc nu ceea ce vreti, dar ceea de ce aveti nevoie in felul cel mai profund, fara ca poate sa va dati seama. Anul nu stiu cat de usor va fi…

Claritate, sanatate, stabilitate si dragoste!

si, desi era mai dragut sa pun o melodiuta senina, ceva….va dau o cascada de energie, adica pe Robbie Williams intr-o demonstratie de zile mari a talentului sau….enjoy!

Lasă un răspuns

