Update la realitate – lasă-te să curgi. Nu poţi opri doar cu mâinile şuvoiul vieţii pentru ca nu trebuie


hei
nu am prea scris in ultima vreme, ocupată fiind cu viaţa.
de fapt blogul ăsta nu povesteste tot despre mine. E doar partea gânditoare şi visătoare. În viaţa de zi cu zi fac hale/copertine/alte minunăţii de genu’, iar timpul liber, când nu-l irosesc, încerc să-l duc spre ceva şi să mă bucur de viaţă. De fapt asta încerc să fac acum, să canalizez, sa încep să am din nou încredere în mine, să-mi descrispez sufletul şi trupul.
Şi incă ceva, în ultima vreme resping online-ul ca mediu de comunicare. Adeseori se pune praf pe calculatorul de acasa…şi ce dacă? 🙂
ce am mai facut in ultima vreme?
– mi-am petrecut surioara, cumnatul şi pe puii lor frumoşi „peste mări şi ţări”, în Canada
– am stat cu drăguţul meu de poveşti şi ne-am plimbat şi incă o sa ne mai plimbăm că ne place…
– am mai muncit, că trebuie
– am lâncezit într-o visare opritoare de viaţă, care între timp s-a cam epuizat pe sine, ce bine!
– am dormit multe dimineţi care mai bine le-aş fi stat afară…
– mi-am mai redus din îngrijorări,se pare că eram doar o malade imaginnaire
– am mai citit. Bun lucru. Acum Oana Pellea, Jurnal 2003-2009.

mă duc la grilele mele. spor şi voua, la trăit!

4 gânduri despre &8222;Update la realitate – lasă-te să curgi. Nu poţi opri doar cu mâinile şuvoiul vieţii pentru ca nu trebuie&8221;

  1. De ce scrii aşa de rar? Lasă copertinele seara! Ai şi viaţă de trăit!
    Sunt tare curios de unde ai apărut.
    Mai am dulceaţă de la bunica. Mulţumesc de vizită şi de aprecieri.

    Răspunde
  2. la tine pe blog am ajuns frunzarind ultimele posturi de pe wordpress-ul romanesc; in blogosfera-am evoluat din yahoo 360; in lume – cine-o sti oare? multumesc si tie pentru vizita, mai treci 🙂

    Răspunde
  3. Pingback: 2010 in review « viata ca o floare de iasomie

Lasă un răspuns

