Ce inseamna tinerete?

la inceput pursisimplu asta e: prospetime, bujori in obraji, stralucire in ochi si corp feciorelnic.
Apoi, cand incepe sa treaca timpul, tineretea este mai mult o cautare, o dorinta de a ramaine cum ai fost, lucru pentru care mastile, crema, coaforul, sala, tocurile, hainele alese cu grija sunt eforturi necesare, de fiecare zi.
In fiecare dimineata ma trezesc somnoroasa, cu fata botita si usor, usor, timp de aproape o ora ma compun: ma spal, hidratez, imi conturez trasaturile, imi caut hainele care mi se potrivesc in acea zi, mai o oja sau o crema….din casa iese aproape alt om.
Dar stii, nu mai caut copilaria. Imi place varsta pe care o am, imi place ca sunt tanara femeie, nu fata. Imi place sa ma joc cu imaginile ce pot fi create, imi place sa imi asum minunata mea varsta! Nu-mi place ca nu am copii si inca traiesc pentru mine si nu imi place ca inca sunt indecisa asupra unor lucruri importante…dar, fiecare lucru la randul sau…sper.

Mi-ar fi placut sa merg la The Cranberries. Am zis ca strang bani pentru jucaria asta si m-am abtinut.
pentru ca merg prin magazine si rar gasesc ceva sa imi placa, sau vad cum din cateva cusaturi acolo unde trebuie poti sa scoti orice haina din anonimat si ma mananca palmele 🙂

2 gânduri despre &8222;&8221;

  1. Eu caut copilaria, dar imi place si faptul ca devin femeie. Prima pentru ca in tipul copilariei trece orice suparare, a doua pentru ca imi place sa simt cochetaria pe care ti-o da varsta tineretii.
    Nu stiam ca ai astfel de afinitati. Poate reusesti sa achizitionezi masina. Tin pumnii/

    Răspunde

Lasă un răspuns

