ce tot atata titlu?


azi dimineata scriam un fel de postulet, pe post de bilet la usa cand esti plecat de acasa si vrei sa te lauzi. Nu am aprofundat subiectul verii din jur, ca eram la munca, cu colegul in coasta…ma rog, laterala, si desi ceea ce scrii devine repede public, momentul in care scrii inca este unul intim si de neimpartit.
am scris 3 propozitii, am dat „post”, am inchis si am pasat altui coleg tentatia pierderii de vreme – adica modemul de net. Mintea in schimb, ea de abia isi facuse, draguta de ea, incalzirea si ganduri nastrusnice s-au tot opintit prin capusor, minute in sir, da n-au mai gasit drum afara.

Ma gandeam…de ce sa pui un bilet ca esti plecata pe usa unei case in care si asa vii rar si stai putin? Pentru ca pe aici s-a cam asternut praful…daca nici eu nu vin si nu sadesc ganduri si povesti, voi ce sa mai gasiti? nu tu un ceai fierbinte, nu tu o poveste, nu tu ceva de rontait…
casa gandurilor mele este minunata, dar inca este prea egoista pentru a cere si primi multi musafiri. singuratatea este rasplata si pedeapsa egoismului.Numai contextul face swith intre cele doua denumiri de mai sus.

in alta ordine de idei: am inceput sa citesc „Omul Frumos” al lui Puric. E un sacrilegiu sa spun ca ma plictiseste?
Am vazut „I hate my job” cu Oana Pellea. Film bun, e de fapt un spectacol ajuns pe ecran mare. Doamna Pellea – vazuta dupa ce ii citisem ceva franturi din tot ce e ea – bineinteles, nu TOATE lucrurile importante, ba chiar asa de putine – intr-un citat aproximativ din carte. N-am putut sa vad rolul, omul striga prea mult, in afara personajului. Adica, pentru mine.

Diferenta majora-majorisima intre un roman si un moldovean de al meu? Moldoveanul nu stie ca nu poate schimba lumea. Si nici nu prea o schimba, dar traieste ca si cum ar putea sa, spre folosul propriu, rade cu pofta si tine prieteniile, chiar cu pretul gurii neveste-si si a ficatului chinuit. Subiectu merita dezvoltarisit.
ce cald mi-i, tu-ti ceapa masii….revin la postarea de azi dimineata….chilotii in bagaj, bagajul in masina si valea…fugiti unde vedeti cu ochii! 🙂 Va pup 🙂

4 gânduri despre &8222;ce tot atata titlu?&8221;

Lasă un răspuns

