una, doua, trei…


hei:) ce mai faceti?
am ramas cateva zile singura…e ca o gura de aer proaspat…:)
ma duc diseara cu rolele in Herestrau
va las 2 melodii

una optimista:

si una prea frrumoasa pentru a intra in vreo categorie:

aseara, dintr-o pagina in alta, am dat de o Cireasa curioasa si am ras cu pofta…

sa aveti o zi frumoasa!!! Mie primele luni de toamna imi plac la nebunie…:)

3 gânduri despre &8222;una, doua, trei…&8221;

  1. poate rau te cat, te cat…asta mi-a placut mie cel mai mult. Si eu tot asa as zice, moldoveneste,in graiul ei(si al meu) asa cum vin cuvintele cand ai emotii. Si tu tot asa ai zice,ca esti de la Iasi,nu?

    Răspunde
  2. Pingback: 2010 in review « viata ca o floare de iasomie

Lasă un răspuns

