Horoscop septembrie 2010


M-am obisnuit sa filtrez informatia pe care o primesc. Adica cine zice, cine este persoana si contextul zicerii sunt factori care valideaza sau nu o informatie. Totusi, ma mir, cum de acest filtru trece mereu, ca un supervirus, ghici ce? Horoscopul!!Ascultam pe Urania si cred ca femeia aceea a avut o saptamana proasta, altfel nu stiu de unde scosese atatea lucruri rele pt o singura saptamana. Acum o sa ziceti ca daca imi spunea de bine, ii dadeam dreptate. Poate. Poate ca sigur…ca ne place sa credem ce-i de bine, dar am activat automat filtrarea atunci cand am auzit atatea rele gramada… Da, viata este grea, dar devine ea oare mai usoara atunci cand, asa teposi si spinosi cum suntem deja, auzim ca nu ar strica sa fim si mai retinuti, mai secretosi, mai ascunsi in carapace. Hei, cred ca sa fii mai retinut decat atat nu exista!

Si la o adica, de unde atata incredere oarba in ceva ce zice cineva, de undeva. De bine sau de rau, de unde stiu ei? De ce i-am crede? De ce lasam pe cineva, de la Protv, de la Antena, de pe Eva, nici nu conteaza de unde, sa ne creeze predispozitii, sa ne influenteze soarta…ce naivi suntem.
Eu zic sa fim singuri proprii nostri oracoli. Iar daca ascultam de niste previziuni, astea sa fie unele economice, meteo, politice. Emise pe baza unor studii si a unor algoritmi, si a unor tendinte.

Stele, ne-stele, nu zic, totul este interconectat. Totusi, pentru ca nu cunosc domeniul, mi se pare naiv sa ma incred in enunturile astrologilor.
Eu zic sa fiu propriul meu astrolog. Sa-mi gandesc viitorul, sa tin ochii larg deschisi, urechile ciulite si mintea treaza. Sa-mi pun visele pe linia de inaintare, sa le dau viata. Sa dau ce mi se cere, sa cer ce vreau. Sa pun pe “DA” in fata si sa muncesc cand e de muncit si sa rad cand e de ras. Sa invat si sa uit de “Nu acum”. Pun pariu ca rata de eroare va fi undeva tot pe acolo cu cea a horoscopului, dar cea de satisfactie… pan la cer, sau pana in prapastie…
Voi ce alegeti intre “eficient” si “eficace”? Intre a fi unde vreti sa fiti, indiferent de costuri si resurse, sau a balansa costurile si resursele – bani, timp, rabdare – in asa fel ca rezultatul sa fie maxim per unitate. Cata rabdare mai aveti?

2 gânduri despre &8222;Horoscop septembrie 2010&8221;

  1. ştii, săptămîna asta am mai vorbit despre chestia asta şi eu cu nişte cunoscuţi; şi eu le spuneam, într-un final, să se uite la „Match point”. l-ai văzut?
    ideea este că e înspăimîntător cîte lucruri nu depind de noi în viaţa asta.
    dar, oricum, lucrurile acelea mici şi puţine care depind de noi, tre să le facem.
    în rest, balansăm între ghinion şi noroc.
    dar dacă e să fim propriii noştri oracoli, cred că avem totuşi de meditat asupra costurilor şi resurselor sau, mă rog, depinde unde vrei să ajungi… este loc de interpretări.

    Răspunde
    • nu ziceam sa fim orbi si sa spunem in fata albului ca este negru…ziceam numai sa filtram mai mult ceea ce vine spre noi. Nu stiu cum e la Chisinau, dar aici este o manipulare continua, cel putin de la TV. Cand este de adoptat vreo lege incomoda, repede aresteaza pe cineva sau starnesc vreun scandal, sa distraga atentia. Persoanele arestate sunt dupa aceea eliberate, dupa principiul „paine si circ”, numai ca in curand, se pare, va ramaine numai circul ca painea se termina…Poti sa fii propriul tau oracol prin ce prieteni iti alegi, unde iesi, ce faci.

      Răspunde

Lasă un răspuns

