Despre cum iti da Redbull aaaripi, dar nu si minte!


Duminicuta asta, eu si jumatatea mea ne-am petrecut dupa amiaza la Redbull Flugtag, competitie artistico-inginereasca de sarit in Dambovita. Mi-a placut ca am vazut oameni care isi pun mintea si incearca sa nascoceasca zborul sub forma de fotoliu, albina, dragon, roata de cascaval , betoniera si asa mai departe, cat va tine imaginatia. Si se si distreaza facand asta! 🙂

Astia-s castigatorii, detasat 🙂

Ce nu mi-a placut, e ca dupa concurs, tot ce am gasit pe internet a fost stirea despre fata care s-a accidentat, cazand din plin pe „aparatul” ei de zbor. Ea stia ca pianele nu zboara, dar nu cred ca s-a gandit ca daca zbori tu dupa ele de la 10m, fundului tau n-o sa-i placa atingerea lemnului , chiar de-i alb si lacuit. Eu mai tin minte numai o fizica de balta, dar mi se pare totusi elementar ca la contactul a doua materiale sa cedeze cel mai slab – corpul uman adica. Si nici de vreo reactie a lemnului cu apa care sa-l transforme in burete nu am auzit…

Desigur, daca omul nu stie, ar trebui sa i se spuie si sa i se interzica asemenea scamatorii prost gandite si accidentul mi se pare o scapare grava a organizatorilor. Plus ca presa panicoida numai asta a si scos in evidenta din concurs, nu creativitatea, pasiunea si curajul echipelor.

In 2007 castigatorii au fost niste prieteni de la Iasi care nu au inventat roata, dar au fost eficienti si amuzanti.

Concluzia mea dupa concurs? Suntem buni performeri, dar la inginerie mai avem de lucru…

Lasă un răspuns

