Vineri, la paralela 44.26′


Azi dimineaţă, în timp ce aşteptam şoferul la Lizeanu, pe trotuar, fix acolo unde începea trecerea de pietoni, stăteau la sfat 2 porumbei. Mititei, negri şi zburliţi, se clătinau de colo colo pe picioruşele lor subţiri, împărţind mereu aceeaşi fărâmitură de pâne. Erau foarte preocupaţi de treaba lor şi atunci când vre-o namilă umană trecea spre zebră, ei se fereau repede, dar tot în mers clătinat de pensionar, nici gând sa-şi desfacă aripile…

Mi-am întâlnit viitorul. Una din posibilele lui feţe, cea mai bună expresie a celei mai rele variante. Adică: O doamnă mignonă, intre 2 vârste, îmbracată cochet, feminin şi o idee copilăros, citind Dilema în metrou. Avea faţa senină, îngrijită, părul blonduriu, într-un bob scurt, cu onduleuri, accesorii colorate şi mâinile curate. Curate, adică fără verighetă. Prima oară când am vazut-o, mi-am scos telefonul şi l-am forţat sa o pozeze, ceea ce-i greu de făcut cu butonul stricat, dar imaginea trebuia prinsă. A doua oară, acum 3 zile, am văzut-o, era aceeaşi. În 2 minute nu mai ştiam unde s-a pierdut. De fapt se aşezase, lângă mine. Am vrut să-i zic ca îmi place de ea. Desigur că idee nu am ce face şi ce e cu viaţa ei, dar…

Se cere curaj pentru orice lucru în viaţă. Şi nu există reţete sau standarde valabile universal. Şi parcă ştii că ar trebui să fie altfel, întrebarea e numai de unde ştii Dom’le? Interior? Din filme? Din cărţi? Povestea TA numai tu o poţi scrie…Mă intreb…

Lasă un răspuns

