[…?…]


„there’s no such thing as failure. I don’t believe in it” – Sandra Bullock

Cred ca ne uitam prea mult la filmele americane. Asa am ajuns eu sa cred ca totul trebuie sa se intample repede si definitiv, ca fericirea trebuie sa fie mereu pe culmi inalte si lucrurile sa mearga foarte usor, mereu.
Asa scap din ochi micii pasi, progresele, si ma plang de eforturile ce trebuie facute si de lipsa de timp. Eh, in ce lume nebuna traim si noi…

ok. cand lucrurile o iau razna, respira adanc, fa doi pasi inapoi sa vezi din perspectiva, apoi, cu spatele drept, fa inainte 3….4….5……..

Asa-i ca Alexandra are cea mai frumoasa voce din Romania?

imi place mult blogosfera. Imi plac mult, mult, perdelele ce se dau la o parte, unele abia crapandu-se, cat sa lase lumina, altele mult prea mult, dar ce mai conteaza…oamenii gandesc, oamenii simt, oamenii impartasesc, oamenii tipa si plang, de dragoste, de bucurie, de necaz si de noi nadejdi si vechi amagiri. Blogosfera imi arata ca oamenii au si suflet, nu doar interese, conturi bancare, riduri si cumparaturi de facut. E drept ca pentru asta ar fi si sunt prietenii, dar cate prietene poti avea cu care sa te si vezi suficient de des si sa stii mereu ce-i cu viata lor. Colegii mei ingineri sunt cu picioarele infipte si nu inteleg rostul multelor cuvinte aruncate in bataia vantului …ei…si ce daca…despre blogurile utile, alta data.

Lasă un răspuns

