A la decouverte des mots


de la Marie-Christine, la comentariile despre casatorie de pe blogului lui Paulo Coelho

A la decouverte des mots

J’aime decouvrir les mots
Pour voir la signification qu’ils ont pour moi.
C’est comme un attachement a moi-meme
Une part de ma solution
C’est mon probleme, pas les autres
Ma decouverte
LES MOTS
qui sortent de mon in-tuition
Ou je n’ai rien a calculer
Ils sortent d’eux-memes
Ils viennent faire des siennes
Ils s’installent au bon moment
Sans les pousser,
sans faire aucun effort
Ils se balancent dans l’air
au fil du vent
attendant le moment propice
pour se dechainer.

MARRIAGE
MAR
RI
AGE
a sea that laughs beyond the age.
une mer qui rit au-dela de l’age.

3 gânduri despre &8222;A la decouverte des mots&8221;

  1. tu a raison cherie:)franceza e limba rotunda si melodioasa, foloseste multe sunete diferite, e limba marilor scriitori si a femeilor frumoase.
    C’est charmant, le francais, n’est pas? 🙂
    in alta ordine de idei, tu ce mai faci, draguta mea?

    Răspunde
  2. Draguta mea, trebuie sa ne mai intalnim sa povestim. Da, e frumoasa limba asta, pacat ca nu prea o cunosc. Dar am eu o solutie si pentru asta. O invat, asa cum m-am apucat sa invat si ceva istorie, ca prea eram in pom. :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

