una, alta


sunt o nobila – zice Lady Wiki. Da tre sa ma duc in Madagascar ca sa stie cineva asta, in afara de mine, si de voi, acuma…

Cand vom reusi sa dam pe „eu ” intr-o parte, asta va fi cea mai mare revolutie a omenirii. Dar mie noua, traitorii in societatea lui „eu”, chiar de ne trece prin cap, tot la singular ne trece…

zilele astea am citit. Am citit despre moda, designeri, am hoinarit pe pagini fotografiate cu Hasselblad si grafica multa de-am epuizat tot traficul bietului modem.

Ce am aflat interesant?

Tendintele in culori si cuvinte pentru 2011, de la http://octaviancoifan.blogspot.com/2010/09/tendinte-primavara-vara-2011-ce-culori.html care vorbeste despre olfactiv intr-un mod foarte palpabil, care m-a facut sa vreau un parfum Annick Goutal, care scrie impecabil, care nu incurca romana cu engleza, care vorbeste despre moda nu tocmai din auzite.

Diverse bloguri de moda – Romania are mai multe fete harnice si inspirate, dupa cum am aflat. 🙂

Jac & Jil – care nu m-am lamurit inca cine-s (nu dati cu pietre), dar aflam noi…

O lista lunga de carti de tipare&Co de pe Amazon (comori de pietre rare, Dalles nici ca viseaza la ele) and so on…

Sa aveti o noapte linistita si o zi lunga pe care s-o petreceti facand ce va place.

Lasă un răspuns

