Ajut-o pe Selena!


Aseara, pentru prima oara in viata mea am mers la un concert umanitar.

Taxi, Florin Chilian si Margineanu, impreuna cu cei de la Hard Rock Cafe, si-au dedicat vinerea pentru a ajuta o fetita de 5 ani sa scape de leucemie si sa ajunga mare, asa cum ne-am dori pentru copii nostri si pentru toti copii lumii.

Concertul a fost foarte misto, a venit lume intre 5 si 55 de ani, servire buna si atmosfera de nota zece.

Cred ca e un schimb echitabil, muzica pentru caritate. Luna asta i-am dat banii mei de sala Selenei. In acest aprilie voi alerga in parc si voi face abdomene acasa pentru ca o buburuza mica sa fie mai aproape de o viata fara chimioterapie si perfuzii.

O poti ajuta si cu mai putin, si cu mai mult de atat. Poti dona via Pay Pal, prin Romtelecom, poti da 2 la suta din impozitul tau pe venit de anul acesta, numai sa vrei.

Dati de la voi. Copii trebuie sa se joace in nisip, nu in spitale.

2 gânduri despre &8222;Ajut-o pe Selena!&8221;

  1. Brava Maaare ! deci pt asta faceau alde vreo doi colegi fumatori PRP – Pro – promo la toti fumatorii din caldire ? Si io care ii iau in balon ca in Alpi !

    Răspunde

Lasă un răspuns

