update


Nu am mai scris demult, ca nu am avut loc de scris in timpul creativ al zilei – serile, de obicei.

Daca e cineva curios, in ultima vreme am folosit prima oara in viata Amazonul (ca sa descopar a doua zi 2 din cele 3 carti comandate pe o „colectie” ruseasca, plus inca multe altele). Ma consolez cu gandul ca o carte tiparita e totusi o carte tiparita, e mai practica si mai frumoasa.

Ce mi-am luat? Mmmm, The Art of Manipulating Fabric, de la Colette, Pattern Magic 1 (si gasit 2-ul, dar in japoneza), si Fabric Sewing Guide. De abia astept sa le primesc 🙂

Vine Pastele. Mergem acasa, intalnim prieteni vechi si rude, ciocnim oua rosii. Ne intoarcem pentru cateva zile la un mod de viata aproape uitat. Infloreste liliacul, se desfac lalelele si florile de mar. Accentul „de Bucuresti” il lasam in Obor, la urcarea in autocar.

Asa cum unii oameni se pregatesc de Paste facand curat si vopsind porti si copaci, maturand ograda, asa ma pregatesc eu facand bagaje si adunand cadouri pentru nepotei noi nascuti.

Primavara fie cu voi si sarbatori luminate!

Lasă un răspuns

