Sufletul meu este amar. Sufletul meu nu spune ceea ce gandeste. Sufletul meu se scalda in apa calduta a amagirilor. Sufletul meu se teme sa piarda ceea ce n-are si nici n-a avut…

3 gânduri despre &8222;&8221;

  1. Hei:) Ma bucur ca mai vii pe la mine, asa materialista si rationala cum crezi ca sunt. Pai, da sa iti spun cum e. oricat de suparata as fi, imi trece asa de repede. Inclin sa cred ca tot apa calda este, dar dupa dusurile cotidiene reci si de gheata, te bucuri de orice pic de caldura. Si e destul de multa. Poate nu foc vesnic, dar…

    Răspunde
    • de unde vad eu, „sunt doar un om pe niste scari” (parafrazand, si sunt mai multe trepte ale scarii pana la a atinge macar putin chestiunea cu „focul vesnic”..acuma depinde la ce treapta a ajuns sufletul omului

      Răspunde

Lasă un răspuns

