Reclamă benevolă: Poison Concept


Fetele fericite iubesc pantofii frumoşi.  Frumoşi+calitativi+comozi+accesibili (cât de cât).

Am găsit aşa ceva la Poison Concept . Site-ul e vai de capul lui, dar la standurile lor din magazinul Titan şi Obor o să gasiţi pantofiori, sandale şi balerini cu design actual, calitativi, frumosi, desenaţi minimal+ un strop de îndrăzneală , cu calapoade adaptate României şi care nu miros a benzină.

Ce mi-a placut cel mai mult este că se pot personaliza (culoarea şi tipul pielii, combinaţiile de culori), personalizarea nu costa mult (25 ron) şi sunt gata in 3-4 zile! Pe ai mei îi iau joi şi sper să fiu şi atunci la fel de încântată 🙂 .

Ce nu mi-a plăcut:  pentru că se lucreaza predominant comenzi, în mărimea 36 nu mai era aproape nimic, ca să îmi dau seama cum vin pe picior. Mi-au spus că vor fi, când intră colecţia de toamnă. Mi-ar mai fi plăcut ca mostrele de materiale să fi fost aranjate sub formă de palete de culori şi texturi, nu să aleg dintr-o cutie.

O fi de vină mintea de inginer care, daca nu sunt scheme si proceduri, le face, apoi le impune şi altora…

Revenind:  daca la cele  de mai sus se adauga  şi faptul că sunt firmă românească, veche (14 ani) şi vă place  să încurajaţi industria autohtonă  care încă mai face produse de multiplă folosinţă,  şi nu aveţi la inimă uniformizarea noastră a tuturora via Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Oysho) ori H&M, atunci, there you go! 🙂

vineri pun şi poza 🙂

Later edit: I-am luat vineri, sunt superbi (si foarte inalti, uuuuu 🙂  )

up to date 2014: nu mai au magazin la Titan, dupa rebranduirea magazinului universal intr-un fel de mall. Poate la Obor sa mai fie…

5 gânduri despre &8222;Reclamă benevolă: Poison Concept&8221;

  1. Hhmm… mie nu prea mi-a placut ce am vazut pe site. Dar perechea aceasta de pantofei din imagine imi place (desi nu as purta ca ma dor picioarele de moooor).

    Răspunde
  2. am zis ca e cel putin incomplet. In magazin au modele faine, in culori de baza, dar de comandat poti si verde lamaie cu galben daca vrei. Eu sunt mofturoasa, doar stii. Nu m-as fi deranjat sa scriu daca nu-mi placea. Eu voi avea niste Mary Jane bej cu grena inchis cu toc de vreo 9, dar comozi.
    Da, astia cei mai frumosi de pe site:). De durut, te dor ca nu esti deprinsa, pe var-mea o dor cand isi ia tenisi 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

