Vineri-eli


Mai credeti in dragoste?

Cand aveti niste ani, ceas biologic, credite, mame, orgolii?

Greu sa nu te ratacesti prin stufarisul acesta, sa nu uiti ce cautai de fapt.

Nu companie, nu compromis, nu suferinta, nu ambiguitati.

-Nu?

-Nope.

-Pai credeam ca…

-Credeai. Da te-ai mai desteptat intre timp. Poti spune nu, stii?

-Dar eu nu spun nu, in general.

-Te-ai schimbat.

-Atunci pot sa ma si comport cum mi-e gandul.

-Exact!

-Dar…cum ramaine cu singuratatea?

-Cum era si inainte. Numai ca mai curata fruntea si capul mai sus.

-Eu am crezut ca daca o sa fiu buna si intelegatoare, totul o sa fie bine. Dar nu e, iar tu ma tot certi…

-Nu sunt respectata si asta va duce sa nu ma mai respect nici eu. Iar eu ma iubesc ….

– …cel mai mult pe lumea asta.

 

2 gânduri despre &8222;Vineri-eli&8221;

  1. Ai dreptate. Tu te iubesti cel mai mult pentru ca tu te intelegi cel mai bine cu tine, te accepti asa cum esti. Dar credem in dragoste, pentru ca ea are multe forme, are multi destinatari. 🙂

    Răspunde
    • forme multe are, da eu ziceam de dragostea aia cea mai dragoste, de aia ma intrebam cati mai cred c-or s-o traiasca, si c-o sa fie reciproca si ca o sa tina o vreme…lunga.

      Răspunde

Lasă un răspuns

