Libera!


Sunt libera!

Libera libera libera!

fara bani, mai incolo

dar am timp, pentru mine-pentru mine.

pentru munca fizica si creativitate, pentru implinit lucruri incepute, pentru inceput altele noi.

 

Fac loc in minte si in zi pentru pasi noi. Pentru invatare, pentru provocare, pentru incertitudine.

Poate viata imi va da o palma, poate chiar mai multe. Ma tem, dar nu mi-e frica. Sunt mare.

Am o usoara plasa de siguranta si am timp sa mai tes cu incredere la ea.

Nu am trait degeaba pan acu si skilurile de aici sunt bune si la altceva.

Deci. Libera. Responsabila. Life bunjee-jumping. Mai inspaimantator decat atarnatul de funie cu capul in jos e mersul cu capul sus pe strada.

 

Sunt eu si umblu liber.

( Liber! )

5 gânduri despre &8222;Libera!&8221;

  1. Cata inversunare! Nu-i rau! Imi place atitudinea. 😛 Si stiu ca prin perioada asta mai aduci un an in plus pe buletin, asa ca iti doresc sa te bucuri de libertate, dar si sa fii iubita si sanatoasa! :*

    Răspunde
    • stii cand te da afara ca merge rau firma, si tu ar trebui sa te superi, dar in secret iti pare bine? asa sunt eu acum. Pana una alta;)
      multumesc pentru urari, a fost duminica trecuta, ai tinut minte bine:) tu ce mai faci?

      Răspunde
      • E bine daca esti ferice. Adevarul e ca ne mai trebuie cate un moment din acesta de libertate. Eu mi-s bine, ma pregatesc de vacanta. Si am atatea planuri pentru acest an! E bineee. Trebuie sa te fur pentru o plimbare.

Lasă un răspuns

