Dati-mi voie, doamnelor si domnilor:

prima mea fusta rosie ( si la cusut, si la purtat:) )

Fusta din matase rosie, cu pliuri

 

pe Marioara, impreuna cu o bluza cu pasarele hip de la Coton

promit s-o si calc cand o voi imbraca :).

 

 

5 gânduri despre &8222;&8221;

  1. Andriaaaanaaa, România îmi papă toţi prietenii. 😦 Să nu uiţi de mine, cînd vii acasă. Am nevoie şi de ideile tale, să nu crezi că comentariul acesta e numai de dragoste. 🙂

    Răspunde
  2. eu am tot vrut, da am venit numai de sarbatori si m-am gandit ca si voi aveti parinti. data viitoare. pe bune:)

    Răspunde
  3. pai….tiparul e dintr-o burda. numai ca acolo era portocalie si batoasa, iar eu am vrut-o din matase rosie unduitoare si mai lunga. E o fusta casta, as putea spune 😛 Imi place in ultima vreme felul in care frantuzoaicele amesteca culorile si se folosesc de feminitatea lor. de acolo se trage.

    Răspunde

Lasă un răspuns

