Luni, vant, Mangalia…


Sunt in Mangalia. stau la un prieten, fara limita impusa de timp, ceea ce-i fain.

Ieri am fost in Neptun si marea era verzuie si limpede si batea vantul asa de tare, ca te zgaria nisipul.

Ne-am retras pe coltul de plaja dinspre vila prezidentiala, unde gardul, padurea si stabilopozii au mai potolit vantul si ne-au lasat sa ne bronzam.

Alex a zis ca-i apa calda. O fi, dar e mai…deci nu:)

azi ma duc in vama. Tot incerc sa-mi explic ca este timp.

Pana miercuri, pana joi…

pana miercuri este o lune, apoi o marti.

La mare sunt romani, turci, tatari, aromani, machidoni. Destule diversitati pentru a-mi da seama ca nu-s deloc toleranta.

Cica nu, eu nu-s rasista, dar nu-mi plac tiganii. si negrii. si chinezii. cu pieile rosii n-am nimic.

in Mangalia e racoare, apusurile sunt frumoase si cerul inalt, iar noaptea cainii vagabonzi te iau la intrebari.

In Mangalia sunt multe alimentare mici, de cartier si nici un MegaImage.

in vama azi cred ca bate vantul. a pustiu…. dar vom vedea.

„ma arde o vina –  ca-mi pare viata straina”

 

 

 

 

Lasă un răspuns

