proiect: magic ball dress :) -[abandonned]


Pentru nunta verisoarei mele am hotarat sa-mi incerc mana pe o rochie de seara.
Frumoasa+vaporoasa+interesanta+care sa ma avantajeze+ sa-i placa si lui dragut+ sa gasesc si un tipar ceva pentru ea cu instructii de asamblare.

Am gasit model de rochie in „Patrones”.

Am rugat prietena cunoscatoare de Photoshop sa-mi asambleze digital tiparul scanat pe care l-am printat, lipit si apoi scos pe bucati.
Am gasit si o combinatie interesanta de materiale, asta dupa ce am umblat mult si am enervat cateva vanzatoare.
Cautam fara sa stiu ce caut, dupa principiul ca „ma va gasi pe mine”. Mi se intampla uneori si atunci lucrul ala il port cu cel mai mult drag.
Am colindat 5 magazine, unul din ele de 2 ori. M-am uitat si la materiale fancy, si la unele foarte urate, de care am fugit scarbita. M-am uitat la culori, texturi, dar si la bani. Pentru ca o fi frumos voalul de matase, dar un sinecost de 400 de ron pentru o rochie-experiment e prea mare pentru bugetul meu de acum si vreau sa nu-mi fie frica sa tai din el. It should be fun! In plus, cand am vazut intr-un depozit cum o fata, proprietara de atelier fancy – dupa aspectul si infatisarea sa, precum si dupa dragul cu care a fost intampinata, a cumparat in 20 min tot ce a gasit frumos la voal, tuluri si organza, vazand in ele potential, nu am mai stat pe ganduri.
Va veni si timpul voalului de matase si a materialelor high-fashion. Drumul mai are multe de dezvaluit.
Modelul de start arata asa:
Tiparele scoase, netaiate, arata asa:
materia prima (pusa la uscat acum, pentru ca sa se stranga, daca are de strans) arata asa:
Combinatia lor: o misterioasa necunoscuta!
pentru care imi mai trebuie:
– niste material de structura pentru bust
– cupe, ata, fermoar (sau snur)
– posibil niste balene daca ajung la ideea ca-i mai bine corset
– un piciorus special la masina pentru tivul rulat (nu surfilam ca n-avem cu ce, si oricum e mai elegant cu tiv)
– o banda de silicon anti-alunecare pentru decolteu
  si cine stie cate altele…
Idee nu am cum o s-o fac. Puzzle 🙂
altele: aceasta rochie perfecta:
si acest articol, dar si altele de la   Adrian Nuta – Matematica iubirii, sau macar a placerii.
Later edit:
mai am tivul…si e gata

detaliu interior bust, banda lucitoare e putin lipicioasa si adera bine pe piele.
Asa-i ca-i frumos? si e pe dos! Sa vezi faţa 😛

ii sta bine Mariucai in roz?
APROAPE gata

Later Edit: N-am mai terminat-o…si acuma plange dupa mine pe un umeras. Dar lectiile invatate pe ea, sunt numeroase si nepretuite
-Nu pune fermoar la o rochie de seara, ci un element reglabil – snur, etc.
-pune cupe de sustinere a bustului, in interior.
– nu te considera mai desteapta decat cel ce a facut tiparul (mai ales de Patrones)
– Patrones nu e Burda – masurile sunt exacte, croiala complicata, asa cum trebuie sa fie o rochie adevarata.
– voalul aluneca – tare… – a se folosi data viitoare dublura de prosop de hartie

etc etc. O voi salva intr-o zi, cu miscari decisive. Cand voi avea timp…

Lasă un răspuns

