Story of stuff, sau de ce mai multe haine/jucarii/vaze/genti/pantofi/electronice nu te fac mai fericit, dar fac rau lumii in care traim. Culmea, simtim dezechilibrul si visam (uneori) la o lume fara plastic.

Story of Stuff

Mi-am reparat o pereche de blugi saptamana trecuta. Erau taiati prea scurt, veneau closh si nu-mi placea, iar gaicile de sus erau prea rare si statea cureaua foarte rau pe ei. Mi-au trebuit vreo 3 ore, niste ata sura si masina de cusut si am o pereche de blugi „noi”

Si acum tin minte rabdarea cu care 2 baieti moldoveni au reparat un mouse al colegei romance, dupa ce fusese sfatuita de toata lumea, cu caldura, sa-si cumpere altul.

La noi acasa lucrurile se repara, recicleaza si reutilizeaza. Ce rezulta duce lipsa de simt artistic, e drept, dar nu costa (aproape) nimic si functioneaza bine.

Cand mergeam cu trenul spre Ucea, sa urcam in Fagaras, trenul era plin de ardelenii locului. Care vorbeau intre ei, printre altele, de Dumnezeu (unul din ei avea fata de dascal), de mancare, dar si de economie si cumpatare, ca de niste virtuti. Spre deosebire de aici, unde e de bonton sa ai mana larga, si sa se si vada.

Nu-mi place zgarcenia, dar comparam diferitele mentalitati si ma gandeam ca nu degeaba e Transilvania cea mai indestulata regiune.

o alta idee interesanta: The Repair Cafe

 

Lasă un răspuns

