In insula zeilor, oamenii umbla cu pasi mici.


Lucia – Silence

….fata de natura, si nu numai.

Noi am fost plecat o saptamana. Vantul rupe jaluzelele din camera.

Plecati in Samothraki care este cea mai salbatica si una din cele mai frumoase insule grecesti.

N-am regretat decat putin raritatea oamenilor.

Am vazut kilometri intinsi de plaje pietroase, cu apa calda si transparenta si apusuri de aur.

Am dormit intr-o camera de hotel cu pereti varuiti in alb si pat de metal cu cuvertura albastru cu auriu. Am avut cea mai frumoasa terasa inundata de flori si verdeata.

Am mancat exact aceeasi mancare dimineata timp de 7 zile, si nici seara variatiile nu au fost mari ( de data asta de buna voie)

am hranit numeroase pisici.

am facut baie in caldari de cascade, in apa rece si buna de baut

am urcat niste pietroaie, si apoi altele.

am invatat numai cateva cuvinte

am facut baie in bazine cu apa termala in lumina stelelor, impreuna cu alti oameni, mai mult sau mai putin dezbracati, in aproape liniste si privind orasul luminat de peste mare.

L-am vazut pe Zorba la pensie, descult, intr-un fel de pantaloni de pijama, o esarfa si o tichie pe cap, dar cu zambetul frumos si sotie si copil.

Am invatat sa INOT! (si sa fac pluta)

ne-am bronzat prin ardere rapida

am dezvoltat alergie si herpes si acnee harnica de la apa de mare si caldura

Si ce daca?

Nu m-am simtit nici  mica, nici grasa, nici prea frumoasa. Doar in armonie cu tot ce era acolo.

N-am prea baut nimic, dar nectarinele grecesti is tare bune

Am incercat sa hranesc un pescarus cu pufuleti, iar Alex si-a facut curaj sa fotografieze si niste oameni, dupa atatea flori si ferestre.

In insula zeilor, oamenii umbla cu pasi mici, dorm in poieni si postesc mai des pepeni,decat vodka.

Iaca asa.  🙂

Lasă un răspuns

