Flori boeme pentru un august ce va sa vie…


Neata.

E luni. Am tras jaluzelele dupa ce lumina placuta a diminetii a inceput sa cada in jarul viitoarei amiezi.

Am socializat putin in tacere de dimineata, pe Fb, Odn, am vazut pe mess ce fetita frumoasa a nascut o fosta colega.

N-am chef de taclale la care sa fiu intrebata ce fac. Nici mie nu stiu sa-mi raspund la intrebarea asta, deci…

Ne-am ales ziua nuntii si totul a devenit mai oficial. Pe bune, ziua in care te duci sa spui „pe 24 vrem!” a fost pentru mine mai importanta decat ziua in care am primit inelul. Ma marit deci 🙂

Vreau o rochie albissima si hortensii roz-albe-violete. Aranjamente de flori de sera si de camp amestecate, dalii, romanite si pelin, cam asa ca aici:

http://www.saipua.com/flowers/wedding-3/portfolio-2/ daca s-or gasi in romania florilor olandeze.

si inca abia s-a inceput….

Azi?

Azi inca-i vara, desi strugurii s-au copt toti si copacii fosnesc a uscat.

7 gânduri despre &8222;Flori boeme pentru un august ce va sa vie…&8221;

Lasă un răspuns

