vesti-povesti din tara oamenilor cu serviciu


Hei 🙂

N-am mai intrat pe blog o saptamana si ceva. Totusi cititori am avut ca de obicei (4-6 oameni), ceea ce-i foarte tare 🙂

Promit sa mai povestesc cate ceva, cand oi avea putin timp insingurabil. Ca muncesc acuma si nu prea mai am din asta.

La noul serviciu e bine. Se potriveste partii din mine careia ii plac regulile bine definite si siguranta. ( si banii)

mi-am luat cercei superbi cu piatra verde ca inima unui lac si multe chestii pt hranire sanatoasa.

Mi-am facut abonament la o salicica de cartier. Tanjesc dupa LadyFit, dar…nu le poti avea pe toate.

Ma trezesc la 6 si jumatare, iar 8.20 e deja tarziu 😛

Pup.

Un gând despre &8222;vesti-povesti din tara oamenilor cu serviciu&8221;

Lasă un răspuns

