Intrebari cu potential (despre 2012)


Irina  intreaba. Sa raspundem, deci…

1. Ce ati facut in 2012 in premiera?

Un corset de la zero si o rochie de seara. Tot felul de feluri noi de mancare. Pentru prima oara am fost in spatiul European – Grecia.
2. Ce v-ar placea sa faceti/ sa aveti/ sa castigati in 2013 si nu ati facut/ avut/ castigat in 2012?

As vrea sa fac haine pentru fete si femei frumoase, sa-mi depasesc timiditatea si neincrederea in cunostintele si abilitatile pe care le posed.
3. Ce zi/ data din 2012 este pentru voi cu adevarat memorabila, dpdv personal? De ce?

Noaptea de Anul Nou (de intrare in 2012) cand mi-am gasit intr-un bol cu grau inelul de logodna pretios si fragil, ca dragostea noastra
4. Care a fost marea voastra reusita din anul care se incheie?

As zice nici una imensa, dar mai multe reusite mici:

-noi cunostinte si abilitati ce tin de croitorie

-am facut mai mult sport

-am invatat din nou sa gatesc

-am lasat in urma proiectarea si ma simt usurata. Am o meserie conexa, e placid, dar e liniste in capul meu si e mai bine.
5. Care a fost esecul care v-a marcat? Ce lectie ati invatat?

-concedierea de la firma de proiectare – o dovada ca nu eram indispensabila (nici nu m-am considerat vreodata).

– nereusita de a ma incadra pe ceva legat de domeniu vestimentar – dovada ca mai am de invatat, nu doar skill-uri tehnice, dar si de comunicare, prezentare, stabilire si mentinere contacte.

-nu am reusit sa slabesc, dar am inteles ca de la mancare se trage…scop transferat pentru 2013.

6. Care a fost cel mai frumos sau valoros lucru pe care vi l-ati cumparat? Dar cel pe care l-ati oferit?

-cel mai frumos: inelul dragostei noastre

-cel mai valoros: masina de surfilat (Yah, baby! 🙂 )

ce (ne-) am oferit: super vacanta hipioata si eliberatoare din Samothraki
7. Ce v-a emotionat cel mai puternic in 2012?

n-am avut uragane, doar mici revelatii si momente de induiosare.
8. Ce cantec va va aduce aminte de 2012?

nu ma gandesc asa la melodii, dar…

Jessie Ware Wildest moments

Celeste Buckingham Run Run Run

Rihanna Diamonds

Josh Groban Morena

9. Comparativ cu decembrie anul trecut, acum sunteti mai: fericite sau mai triste? mai slabe sau mai dolofane? mai bogate sau mai sarace? mai intelepte sau mai naive?

-mai linistita

-mai dolofana

-mai saraca in bani (inflatia, deh), dar mai stabil venitul ( trecere de la firma mica privata romaneasca la corporatie franceza)

-naivitatea s-a acoperit de cinism. Ades as vrea sa revina, odata cu increderea in toate. Nu cred ca totusi asta ma face automat mai inteleapta
10. Ce va doriti sa fi facut mai mult?

Sa petrec mai mult timp cu oameni care sa ma inspire

sa fac mai multa si mai diversa miscare

sa petrec timp cu parintii si sa-i ajut cu adevarat, nu doar mici carpeli la nevoile lor. Sa ma vindec emotional mai bine
11. Ce va doriti sa fi facut mai putin?

-sa aman si sa gandesc rautati despre mine sau lume
12. V-ati indragostit in 2012?

In fiecare zi…In & out…

13. Care a fost cea mai buna carte pe care ati citit-o in 2012?

multe bune incepute, putine terminate. Niste  SF fantastic, putine romane. As  vrea sa citesc mai mult despre lume. Istorie, calatorii, biografii.
14. Ce v-ati dorit si ati obtinut?

trecerea la alta meserie
15. Ce v-ati dorit si nu ati obtinut?

acea „alta meserie” sa fie in domeniul textil, creativa si sa implice si efort fizic.
16. Care a fost acel lucru (experienta, obiect, calatorie, persoana) care a facut ca anul sa fie fantastic?

Alex, vacanta, parcul din IOR, primavara, florile si verdeata din orice anotimp, vizita familiei surorii mele, prietenii.

17. Cum v-ati descrie stilul vestimentar din 2012?

O combinatie haotica de feminitate, delasare  si „quirquiness„. O  cautare a stilului propriu, cel dorit si cele posibil prin prisma stilului de viata concret. Eterna dilema „cum tocuri cand merg asa de mult pe jos”. Jocuri de volume, haos de imprimeuri.
18. Ce v-a dat putere?

Eu, din mine si dragostea.
19. De cine v-a fost dor?

de Silviu, de Corina, de Denis, de Iulian, de Vica, de Marius, de Alin, de toti cei care mi-au fost aproape intr-o secventa a vietii si apoi timpurile s-au schimbat si a trebuit sa rarim comunicarea.

de cei cu care mai vorbesc numai in ganduri si rugaciune: Bunica Jenea, nana Maricica si sotul ei, multii oameni care s-au grabit sau i-a grabit altcineva spre ceruri.
20. Care citat/ titlu de film/ titlu de carte ar sumariza 2012-le vostru?

nu-mi vine in minte unul, voi cauta si voi completa

Asta e, bilantul.

4 gânduri despre &8222;Intrebari cu potential (despre 2012)&8221;

  1. Dragut… uneori e interesant sa faci astfelde bilanturi, alteori parca asa le-ai tine pentru tine. Mi-a placut sa citesc aici, mai ales ca e diferit fata de ceea ce as fi raspuns eu. 🙂

    Răspunde
      • pai..referitor la „tinutul in tine” – ti se par asa de desfasurate? Sunt enunturi cu subiect-predicat-punct. Desfasuratele au ramas in mintea mea. Cred ca un exercitiu de sinceritate trebuia sa fac, pentru ca sunt mari diferentele intre cum cred ca sunt si cum apar. oricum de-a lungul timpului mi-am asezat mai mult de jumate de suflet pe paginile astea…
        Nu crezi ca e bine sa fii sincer din cand in cand?

      • Eu cred ca e bine sa fii sincer tot timpul. Si ma bucura ca am citit despre tine. Mi-ar placea sa iti raspund personal la intrebari, cu o cana cu ceai alaturi. 🙂

Lasă un răspuns

