Ocupatii de duminica: biscuiti cu ovaz


Daca iei reteta de biscuiti cu ovaz de la Lena cea iscusita si mai faci asa:

pui 1 morcov ras si niste mac

scazi untul si zaharul cam la 3/4 din cantitatea initiala

in loc de fulgi de ovaz: musli cu diverse cereale intregi si fructe uscate

in loc de faina alba: faina neagra si de ovaz (pentru ca aveam)

Se amesteca toate si se pun la rece pana pleaca musafirii  (vreo 2 ore, dar ajungea si 1 )

Musafirii au fost serviti cu placinta.

Se baga la cuptor si se scot de acolo cei mai usori si crocanti biscuiti din tot sectorul, garantat.

Fata de retetele anterioare, cand ieseau niste guguloi tari, mie imi placeau, dar le mancam singura ca Alex nu era fan, astia sunt usori ca fulgul. Diferenta? Fulgii nu sunt inmuiati in lapte, iar aluatul este pus la rece inainte de a fi modelat. That easy.

Se mananca la ceai, la cafea, la ninsoare, la film, pursisimplu.

Ce-i cu preocuparea pentru gatit din ultima vreme? Imi place. Ma calmeaza si in plus, imi place mult noua bucatarie 🙂

 

Un gând despre &8222;Ocupatii de duminica: biscuiti cu ovaz&8221;

  1. Hhm… si mie imi place sa experimentez in bucatarie. De sarbatori, am frecat la toate cremele si blaturile posibile… si nu numai. Da, da. Mie imi place sa inventez retete cu ce am in casa. ;))

    Lasa ca ne vedem noi si facem o biscuiteala si o ceainareala. ;))

    Răspunde

Lasă un răspuns

