Rutina frumuseții


Lucrez într-un birou de proiectare în care lumea se îmbracă sportish-casual și se ingrijește cam tot așa. Față de colegele mele, parcă-s prea gătită, dar față de fetele-care-merg-în-cluburi, zici că nimic nu știu. 🙂

M-am gandit să vă povestesc despre cum am grijă de corpul și, mai ales, fața pe care le locuiesc.

Eu am un ten acneic cu care ma chinui de cand ma stiu. Si chiar de anii trec, cosurile rezista (stiti gluma). Asadar, un echilibru este ceea la ce lucrez , pentru ca perfecțiunea de photoshop am avut-o doar în pozele de grădi 🙂

Pentru ten (mixt-sensibil-acneic-30 ani)

1 gel de spălat pentru ten mixt. Marca e mai puțin importantă, am folosit de la Mary Kay la Gerovital. Unele usucă mai mult, altele mai puțin. Sunt mai bune cele fara săpun.

1 crema hidratantă de zi – acum Gerovital cu floare de colt, inainte foloseam Aslavital hidratantă cu argilă – s-au gândit mai bine si au scos-o din producție. Păcat!

Crema o aplic amestecată cu 2 picaturi de fond de ten Laroche Posay. Iese un fel de BBcream foarte fain. Ca fata moșului din poveste, nici machiată, nici nemachiată, nici călare, nici pe jos :).

1 gel hidratant pentru ochi – acum tot Gerovital cu floare de colț, 20+.

Pentru noapte avem așa:

spălarea-demachiere pe față, curățarea ochilor cu demachiantul de la Balea. E o formulă asemănătoare cu cel mai super demachiant bifazic de la Mary Kay, dar muuuult mai accesibil.

daca am coșuri aplic pe ele local Brevoxil și astept o țâră, apoi dau cu minunata cremă antirid pentru ten mixt de la Lorena (nu-i prea place lui Alex mirosul puternic de plante, dar nu are încotro 🙂 – de aia nici n-o dau mereu) sau cu hidratanta de mai sus.

Ca rutina suplimentară: cam 1 data pe sapt folosesc un scrub de la Mary Kay – șterge niste ani de pe chip, dau semnatură pentru asta. Îl folosesc de vreo 5 ani deja. Tot cam 1 dată pe săpt  – o mască cu argilă si diverse, homemade.

La machiaj totul e simplu, dar nu simplist.

ten iluminat cu amestecul de cremă+fond de ten. Apoi, rar, pudră sau blush – pe osul pomeților, nu pe toata fața!!! Uneori pudră iluminatoare mată pe frunte și năsuc, cât o adiere.

sprâncenelor le dau formă și personalitate cu un fard mat maro de la Revlon pe care îl aplic cu o periuță MK.

La ochi îmi place să mă joc și nu mi-e frică de culorile tari. De obicei pun 2 culori din aceeași gamă sau contrastante și puțin fard alb pentru iluminare sub arcadă.

Verde păun, albastru, verde lămâie, roz intens, prună coaptă, vișiniu, bejuri, maro, negru cărbune, auriuri…orice, oricât, dar nu oricum! 🙂

creion negru când e timp, sub farduri pentru un look discret, sau deasupra lor când vreau un machiaj mai expresiv și mai grafic.

Muuuuuuuultă mascara. Niciodată nu poți face exces! 🙂 deasupra și în colturi la partea de jos, niciodată pe toată partea de jos. Îmi place să  am privirea luminoasă, nu să seman cu un Arlechino. Conturul și mascara „all-arround the eye” le stau minunat fetelor cu ochii mari și frumoși. Ai mei sunt doar frumoși 🙂

Buzele – lăsate în pace. Pentru că sunt frumoase și asa ! 🙂

Gloss sau strugurel sau nimic pentru zilele obișnuite

Cand vreau sa le scot in evident, un contur fără exagerări și o culoare mai densă le fac rapid centrul atenției. Inca lucrăm la îndrăzneala de a purta roșul-pată, roșul-provocare, semnal și semafor.

Pentru corp – exfoliere, hidratare cu creme si uleiuri, etc etc.

Ultimul, dar important: somnul de frumusețe…cine mă știe, știe si că dorm cu voluptate, în scopuri cosmetice, desigur! 🙂

asta e rutina…o fi mult? o fi puțin?

Voi cum va îngrijiți?

L.E. am gasit un site cu produse Gerovital profesionale in care voi da iama cat de curand 😀

Lasă un răspuns

