The day I bethrayed fashion for Love


Alegerile vorbesc despre noi.

Risti sau mergi „safe” ? Alegi ce iti place, sau ce iti sta bine? „Bine”, adica cum?

Ieri mi-am tradat pasiunea pentru moda. Ieri am ales sa fiu ghiocel, in loc sa fiu complicato-nebuna.

 

Image

sursa poza :http://www.sarahsevenblog.com/search?updated-max=2013-03-05T12:00:00-08:00&max-results=3&start=6&by-date=false

Ieri am lasat o rochie ce ma facea sa-mi luceasca ochii pe una in care ma invarteam ca o fetita happy. Am mai lasat o alta, sexoasa-maximus, dar in care nu puteam face pas mai mare de 5 cm. Se si fotografia misto, dar asta am vazut prea tarziu.

Am dat munca migaloasa pe un minimalism frou-frou, delicat  ca un cappucino.

Despre ce vorbesc? Oare ? 🙂

Amandoua ma reprezentau. Dar am ales varianta „safe”. O rochie usoara, delicata, diferita de mainstream, dar nu avangardista, o rochie ca o floare de cires. Pe ea voi broda o poveste, cu un voal, flori, o bijuterie frumoasa. voi fi mireasa boho-chic pe care o port in suflet dintotdeauna, femeia copil, femeia aeriana si zambareata, femeia increzatoare in cel pe care l-a ales, femeia bucuroasa de ce-i aduce ziua, clipa, viata 🙂

2 gânduri despre &8222;The day I bethrayed fashion for Love&8221;

Lasă un răspuns

