Blues de printemps


Saptamana asta sunt obosita, acuma simt ca nu mai pot si ca nici somnul nu stiu daca ar ajuta. Vreau afara, vreau timp, vreau spatiu. Vreau sa fiu lasata in legea mea, for one instance. Sunt stresata si singuratica.

A inceput duminica, cu petrecerea  All Hollow

A continuat lunea, cand am rasfoit tumblr-ul lui Maurice Munteanu si m-am intristat de viata singuratica, cu repere branduite despre care am citit…

Marti nici nu stiu cand a trecut, iar miercuri am fost la dentist si m-a plouat. Am purtat esarfa ca pe basma si am fost la Auchan dupa farduri violete-pruna. Am gasit, o paleta intreaga, la Flormar. Am mancat si am adormit.

Azi e „un temps de chien”. Aerul e ud si rece, copacii au inflorit cu urgenta ceasului biologic ticaind, punandu-li-se pe inima de atatea prognoze de „timp defavorabil”

Copii dansand, 1940

mi-e somn si mi-e lene si visez la un pat si la niste vreme de pierdut, in tihna negrabita, in afara foametei, setei si a altor nevoi ale corpului, la o casa calda care miroase frumos, la spatiu gol, curat si liber, la mese goale si rafturi libere, la nimic de facut, la relaxare mentala si la pierderea grijilor.

nu vreau nimic de la nimeni, dar stiu ca saptamana asta mi s-a facut dor sa fiu cea mai buna prietena a cuiva, a unei fete, cum eram inainte. Nu mai sunt cea mai buna prietena  a niciunei fete, ba chiar si sora mi-i departe. Ma intalnesc rar cu oamenii, tot mai multe conditii se cer intrunite de fiecare data si tot mai multe pregatiri. Tot mai greu cad alcoolul si noptile nedormite, tot mai pretentiosi am devenit. Mai multe exigente  prostesti, mai putina fericire. Mai multa constienta de sine/ceilalti, mai mult criticism.

„Nu-mi place mazarea din conserva. Mereu vrei tu sa schimbi ceva”

Mai multi nervi stricati pe nimica. Pentru nimica.

No end, doar ennui de inceput de aprilie ploios…

2 gânduri despre &8222;Blues de printemps&8221;

  1. Aprilie e mai mereu ploios, anost, dar nu trebuie sa-l lasam la noi in suflet asa. Poti oricand fi prietena cea mai buna a cuiva. Uneori trebuie sa te straduiesti, alterori nu. In rest, cred ca ne cautam mereu prea multe scuze pentru lipsa de chef, pentru temeri…

    Răspunde
  2. da darling, ma plang prea des si prea de toate. Si acum ma plang ca ma plang 🙂
    Poti oricand sa fii cea mai buna prietena a cuiva, dar poate iti pare tie ca esti si viata iti sterge iute o palma, sa te trezesti si sa vezi ca uneori faptul ca tu tii la cineva means nothing. sau, in orice caz nu cat credeai tu. Si ramai dezamagita, si n-ai decat… Spun lucrurile astea mai putin legat de postul de sus, ci in lumina unor fapte recente.
    In orice caz, mergem mai departe si jonglam in continuare cu margelele de sticla…

    Răspunde

Lasă un răspuns

