Up to date: 59 to 52 – o calatorie in desfasurare………..


Aloha 🙂

27.05.13 up to date:
fit
15.05.13 up to date: loc 54106, nivel atins 7 🙂

Locul in ierarhia Fitocracy, nivel atins: 6

Capture

ia sa vezi cand voi incepe sa pun tot ce lucrez la gym:)

update 18.04.13

dasds

Una peste alta, am fost putin mai relax saptamanile astea, am ajuns la sala de 2, rar 3 ori sapt.

Progresele se vad, deja cantarul nu mai trece de 58 (a trecut putin cand eram m balonata, dar sa zicem ca nu se pune)

Sunt mai „fit”, picioare ceva mai tari, pe brate se intrezaresc vag niste forme, doar cand sunt in miscare.

Pot ridica lejer picioarele in pozitii mai nenaturale si fac 20 de flotari. Aha 😀 Da, eu 🙂

Incerc sa mananc dupa reg antrenamentului catabolic la shaping (detalii vor urma)

Cica ar trb sa mananc 60 gr carne (o bucatica decenta), 60 gr branza, 200 gr cartofi (sau cereale, mai bine), 200 gr cereale, 300 gr fructe (2 mere) si 400 legume; in general de preferat chestii cu indice glicemic mic, ulei doar in salate, grasimi sanatoase…s.a.m.d. poveste veche si arhicunoscuta.

Ce fac eu? zahar  cam 1 cub mic la cafea+lapte

paine..mai putina in ultima vreme, cam 2-4 felii pe zi, de ob incercam integrala.

cereale cu fructe uscate juma de cana+iaurt pan la umplere -des ca mic dejun

la amiaza ori ciorba, ori salata, iar la 3-4 ori salata(si cu putina telemea)+hrisca sau putina paine, ori iar iaurt cu cereale – masa de la 3 doar daca ma duc la sala.

Inainte de antrenament trebuie sa nu mananc 2-3 ore, iar dupa – deloc pan a doua zi. Mai e de lucru aici…

Am mai observat ceva: daca mananc mai putini carbo, mai ales in combinatia faina+dulce (de ex clatitele americane cu dulceata de duminica dimineata) ma molesesc si ma misc in reluare toata ziua. Daca micsorez painea si fainoasele ma simt mai bine. Eu am des senzatia de ceata in cap si daca numai lipsa painii ar fi solutia, cred ca as putea renunta fara regrete.

Din ciclul „revelatii la mintea cocosului”.

Mai simt mai nou dupa paine un gust acid in gura. nu-mi place.

candida is under control, nu stiu ce anume ii face bine, dar m-a cam lasat in pace, ceea ce e minunat.

percep dulcele ca fiind foarte dulce si saratul ca prea sarat…si imi plac mult morcovii.

Nu ma transform in sfanta, dar pe cuvantul meu ca daca mananci mai curat, slabesti mai repede si nu mai muncesti degeaba la sala!

🙂

In rest bine. Va pup. Sa fiti sanatoase si iubite, ca de frumoase va stiu:)

Lasă un răspuns

