ne schimbam. 

Ne lasam iubirile in spate, gandim cu inima, cu mintea, actionam SI reactionam. Regretele tardive exact asta sunt: tardive. Intarziate, prea tarziu ajunse, deci nu. No more.

Ce ar fi putut fi daca nu…daca nu eram slabi, daca am fi avut vointa, curaj, daca am fi fost niste oameni mai destepti si cu  mai multi bani pentru a nu ne ingropa dragostea in saracie…

Ce ar fi fost daca ar fi fost niciodata nu vom sti. Timpul cosmetizeaza ranile, cuvintele urate, jignirile. Totusi, memoria spune ca daca am plecat, am avut motiv. Caci sunt om si am slabiciunile mele. Nu am putut, inseamna ca, nu mi-a fost bine, am VRUT  sa plec, am fost respinsa, nu am mai putut sa stau pentru a nu-mi distruge plapanda „fiinta  care se respecta pe sine si isi depaseste conditia” pe care o ingrijesc mereu in mine. Cu greselile de rigoare, cu o anume rigiditate sau cu ghiarele mereu scoase si antenele in priza la ce au ceilalti de zis…da, acum e etapa asta. Vreau sa cred ca urmeaza etapa in care noi doua vom fi devenit una si dualitatea va inceta. 

Vreau sa-i cresc noii fiinte si coloana vertebrala mai tare. Aici sunt multi demoni adevarati si inchipuiti, dintre care cel mai inspaimantator este lasitatea. 

Ce aleg cu mintea aleg si cu inima. Indragesc sprancene negre si buze frumoase, ageritatea de felina, inteligenta si optimismul realist al iubitului meu. Ii iubesc ochii frumosi, ii iert ca nu stie sa spuna bancuri si ca nu e cel mai bun socialite, ba dimpotriva. Cred ca impreuna suntem „un mix bun” :), imi place sa ma uit in ochii lui, vreau sa isi deschida lumea lui bogata spre mine, sunt convinsa ca vom avea mereu o relatie vie 🙂 

Iubirile sunt de mai multe feluri si n-am iubit niciodata de 2 ori la fel. 

Dragostea asta de acum se tot deschide, petala cu petala. E rusinoasa, e ghidusa, e surprinzatoare. O vreau asa cum e, vreau sa ne schimbe pe amandoi sau nu, cum o sa vrea ea. 

Ce a fost, ce n-a fost, vise si zbateri…modele comportamentale familiare si spre care tinzi sa te intorci, sa suferi caci stii cum se face, sa visezi, caci asta faci de cand te stii…

Vreau prezentul. Cu tine il vreau. 

 

Lasă un răspuns

