Mai de flori, parasute in culori :)


de ce scriu mai rar?

Pentru ca vreau sa am mai mult timp pentru facut 🙂

in timp ce faceam curat acasa am gasit printre tonele de cursuri pastrate pentru mostenitori     , am gasit deci pagini mari A4 scrise marunt si ingrijit, pline de verbe ca „vreau, doresc, nu pot, cum sa fac” si efuziuni ca „dar de ce, dar cum, dar oare” . So. Zic ca e timpul pentru alte verbe acuma: eu fac, eu spun, eu simt, eu imi misc fundul si picioarele cu folos, eu muncesc, eu rad, eu dansez, eu urc dealuri, eu pregatesc o nunta (frumoasa! ).

Si intr-un fel am devenit economicoasa si cu timpul oricui ar ajunge pe aici. As vrea sa se gaseasca mai multe lucruri utile, informatii sau povesti cu multe verbe de actiune la prezent. 

E timpul visele sa se aseze in fapte, cele care pot acum. Restul le triem si cautam altele noi.

Una peste alta, viata este buna cu mine si vreau sa ii multumesc din inima. Ma simt recunoscatoare pentru parintii mei buni, pentru fratii mei cei mai buni, pentru nepoteii mei cei mai iubiti, pentru prietenii ce-i simt, macar in imaginatia mea, mereu aproape. Sunt o naiva din punctul acesta de vedere si nu vreau sa ma lecuiesc, caci lumea poate avea o fata hidoasa uneori si e obligatoriu din cand in cand sa mai facem cate un bine, sa dam o mana de ajutor, sa nu numaram pasii si….cine stie, poate raul devine mai mic. 

Povestile pe care le strang sunt ades de neputinta. Ma mira si ma indigna femeile mici si uscate care stau pe trepte la megaimage, dar si fetitele dezghetate care cersesc in tramvai si la „stop” in loc sa mearga la scoala, (numai) pentru ca mama lor a mai facut un bebelus. Si inca unul. Dar incerc sa nu judec. Cine sunt eu, si cine suntem cu totii. Pune mana si fa, dar parerile tine-ti-le pentru tine. Nimanui nu ii este usor. 

Asa, din lucrurile bune si rele, se alcatuieste viata noastra. 

A mea acuma se alcatuieste din inteligenta corpului pusa la treaba prin sport si dans, cautand sincronizarea si gratia si bucuria. Din zile de munca uneori plictisitoare,alteori ok, dar never exciting. Asta este ce este acum. Spunem multumesc si privim spre viitor. 

Din bucuria de avea alaturi brunet frumos cu ochi negri si miscari de felina (ce habar nu are sa danseze). Nu s-a predat, la scoala de pisici, si nici la aia de scrima.

Claritate caut, si verbe facute, apoi scrise. 

Urmeaza sa sar cu parasuta si simt o mare frico-bucurie, si de salt, si de oamenii pe care ii voi cunoaste: Irina Markovits, Cireasa, Cabral etc etc. Irina e super-fantastica doamna stilist vestimentar, iar Cireasa e o Carrie de Romania, un fel de femeie desteapta de cate a invatat-o viata, si chiar mai mult. de salt…..numai de bine! 🙂 Frico-bucuria creste si tresalta 🙂

Sper ca sunteti bine, ca stiti sa fiti bine, sa va ridicati cand cadeti, sa va dati voua si cui mai are nevoie un ceai, un magneziu, o clatita, o compresa pe suflet, un ajutor concret ce vi se cere sau nu. Va pup!

3 gânduri despre &8222;Mai de flori, parasute in culori :)&8221;

Lasă un răspuns

