Sub aripi, din soare spre pamant (si inapoi)


Saptamana asta luni si marti am fost in „adrenalin rush” dupa saltul in gol de duminica. 

da, a fost frumos! da imi surade ideea de mine asa de curajoasa, da recunosc ca mi-am gadilat limitele. Inca o data sa sar? Da, da, da. Bunjee Jumping? Hmm, acum cred ca doar cu stomacul gol si mai incolo, sa se adanceasca iar golul de extraordinar. 

Frico-bucuria e frumoasa!Image

Miercuri m-am prabusit. Prabusirea s-a soldat cu un rimel (nasol! -nu va luati!) si un ruj Rimmel ales in paleta mea coloristica, ar fi cam primul din viata asta, de la DM, o ora de Pilates flow  si o fusta cusuta de pe la 10 jumate seara la 2 noaptea, din ochi. A iesit…cam cum imi facea bunica:) si cat o faceam eram sigura ca o sa gresesc eu ceva la ea, numaidecat, ca prea era tarziu…Asa a si fost. Am cusut betelia invers! Una peste alta, trebuie desfacuta de tot betelia ei si pus un elastic lat aparent alb si o captuseala naturala neaparat. Materialul fustei este o viscoza navy cu buline albe si se electrizeaza foarte tare. De fapt era o jumatate de metru de tesatura care statea de vara trecuta, de cand ma apucasem de corsete…In orice caz, in ziua luminoasa cand va fi gata voi avea o fusta pariziana  frumusica foc. 

Azi ma duc la B-Fit in the street si apoi acasa, sa-mi termin de facut ciorba de ieri.

Maine merg la Sinaia pentru un weekend cu munte si fara ploaie, sper.

Mi-era dor sa cos. Mi-era dor sa ma ingrijesc.

Casa e vraiste, nu mai stiu sa am singura grija de mine.

Dor de Alex.  

 

Lasă un răspuns

