una alta, de miercuri


Am alergat 2 ture de IOR 🙂 2 TURE!!! – 6.6 km record absolutissim in istoria alergarilor mele! 🙂
Am facut o incalzire modica la inceput, picioare,talie,gat.
Am inceput sa alerg anemic, cu toti muschii amortiti si respiratia in 4 timpi, cea mai „safe” si in gandul meu era: mda…sunt varza, sa vezi ca nici o tura nu fac…apoi m-am incalzit si am alergat mai zmucit asa, din tot corpul. Dupa prima tura mi-am zis, ce ar fi sa alerg cu „fundul”. Nu radeti…cand oboseste o grupa musculara, pui altele la treaba…le dai altora de lucru…Si am alergat metodic, cu picioarele si fundul, inca jumate de tura. Nu eram obosita, vantul batea racoros si mintea mea a incoltit lacoma un gand: mama, ce ar fi sa alerg tura pan la capat? -Da, dar nu am mai facut asta niciodata… – Da, dar iti dai seama ce tare ar fi? 🙂 Dar oare voi putea? Cum voi respira? Si am putut. Conditionarea maxima era din minte, de fapt stiam ca asa e. Si am depasit-o. Ce mandra sunt de mine! Da, am alergat incet. 19 min si ceva pe tura…n-am facut intervale, am alergat pe rezistenta medie, pe respiratie, pe control. La sfarsit aveam picioarele foarte incalzite si ma durea spatele putin…dar ma simteam o invingatoare! 🙂
stiu, nu e mult, dar e mult pentru mine si pentru mintea de „nu nu nu” 🙂

Ieri la sala cantarul a aratat 55.7 (cu adidasi cu tot) 🙂 iu-hu! 🙂 si asta in conditiile in care am mai mancat si paine, si fructe la discretie, si zahar la cafea, si prajeala cand si cand (dar nu prea/deloc patiserie, prostii, procesate).

Au inceput sa-mi rasara niste abdominali oblici si sa se mute centrul de greutate al corpului spre in sus. E…interesant…

La sala in continuare atmosfera este frumoasa. Ne salutam, zambim, tragem toate impreuna, eliberam endorfine. Baietii nu stiu ce pierd 🙂
Inotul poate ca este un sport mai complet, dar atmosfera de la sala beats everything 🙂

Uite asa. In rest, salsa (acum), invitatii, intalniri cu prieteni si rude, logistica, certificate prenuptiale.

Un morman de haine necalcate, cartoane si hartii peste tot prin casa, busuios si rozmarin la balcon.

La vita e bella 🙂

Lasă un răspuns

