Aci, acum


In ultima vreme iau asa: magneziu, vitamine pentru par si piele, fier, ulei de peste si pastile de ginseng. Cam 2 pe zi, mai des fier, piele si magneziu.
fier pentru ameteala, magneziu pentru stres, ulei de peste pentru genunchi, vitaminele ca-mi cade urat parul, ginseng – pentru ca mai am niste capsule de la Emi.

Sunt stresata deci, si putin out of control…va trece, se va termina si va iesi si bine.

Relaxeaza-te, calmeaza-te, priveste in jur….e vara si verde si frumos! Diminetile sunt superbe, iar apusurile de aur…
Peste tot in tara sunt festivaluri, concursuri de ciclism si alergare, cursuri de pictura si fotografie, de surf (undeva pe alte meleaguri) si de mers in maini…

Ce am avut de facut m-a scos din rutina de gym/work/home/haladuiala/croitorie in care stateam confortabil.

Nu-mi place sa fiu scoasa din ritm…mai ales pentru a face acele lucruri noi care nu imi ies din prima.

Sunt ca o coarda intinsa…

De-stresa-m-as….

Imbraca-m-as cu ceva lung si fluid si planta-m-as cu o carte la soare…

Intinde-m-as la o discutie interminabila despre adevarurile vietii, fara sa avem vreo secunda senzatia ca degeaba ne dam cu parerea, ca toate sunt scrise, si oricum, la ce ajuta ca discutam.

Lunile astea m-au scos din zona de confort, mi-au validat/invalidat diverse relatii de prietenie/amicitie, mi-au adus aminte ca de fapt sunt un melancolic educat sangvino-flegmatic care uraste sa ceara lucruri de la oameni si vrea doar sa fie lasat in pace.

sunt aici si sunt/voi fi bine.

iar afara furtuna bate toba: Vin, vin, sa va ud! sa va potopesc, sa va scurg, sa ma invaltor, sa fac ce vreau eu !

Lasă un răspuns

